علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟
سرخط خبرها

چاقو کشی برادر یک دانش آموز متخلف در رشت

  • کد خبر: ۲۰۵۵۹۶
  • ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
چاقو کشی برادر یک دانش آموز متخلف در رشت
برادر دانش‌آموز با حضور غیرقانونی در محل امتحان دانش‌آموزان پایه نهم در رشت، با چاقویی که همراه داشت یک دانش‌آموز و یک معلم مدرسه را مجروح می‌کند و متواری می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، برادر دانش‌آموزی که در امتحان مدرسه تخلف کرده بود با حضور در مدرسه، یک دانش‌آموز و یک معلم را با چاقو مضروب کرد و متواری شد.

براساس این گزارش، صبح روز ۱۹ دی‌ماه، دانش‌آموزی در مدرسه پسرانه شهید عالمی ناحیه دو رشت که در آزمون ترم اول مرتکب تخلف شده بود از سوی معلم بازخواست شد و پس از اتمام امتحان و بازگشت به منزل، با برادر بزرگترش دوباره به مدرسه بازگشت.

برادر دانش‌آموز با حضور غیرقانونی در محل امتحان دانش‌آموزان پایه نهم، با چاقویی که همراه داشت یک دانش‌آموز و یک معلم مدرسه را مجروح می‌کند و متواری می‌شود.

پس از وقوع این حادثه و با درخواست مدیر مدرسه، پلیس در مدرسه حاضر شده و پس از بررسی‌های اولیه و تهیه صورتجلسه، اقدامات لازم را برای دستگیری ضارب، آغاز کرد.

رئیس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان به همراه مسئولان حراست و بازرسی آموزش و پرورش ناحیه دو رشت بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه در محل دبیرستان حاضر شدند و موضوع را پیگیری کردند.

با توجه به اهمیت ایجاد فضایی آرام و به دور از هرگونه تنش در مدارس به ویژه در ایام امتحانات، اداره‌کل آموزش و پرورش استان گیلان بر خود وظیفه می‌داند تا در این زمینه و همچنین استیفای حقوق معلمان و دانش‌آموزان و ایجاد اطمینان خاطر برای اولیای دانش‌آموزان، اقدامات لازم را انجام دهد.

بدیهی است، در رابطه با این حادثه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان نتایج به دست آمده را سریعا اطلاع‌رسانی می‌کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->